torsdag 13. mai 2010

Driftssjef-Roar svarer på spørsmålene deres!

Tidligere har vi latt Innkjøper-Hanne svarerspørsmålene deres via en video vi har lastet opp på YouTube. Denne gangen er det Driftssjef-Roar som svarer på spørsmål og også denne gangen har vi delt svarene med hele verden via YouTube.

Ta en titt på videoen under;



Som dere hørte på slutten i videoen; Etter innkjøringsutfordringer med overgangen til et nytt datasystem, ser vi allerede nå klare forbedringer på områdene leveringstid og kommunikasjon med kundene våre - og ingenting gleder oss mer enn akkurat det!

Ønsker alle en strålende kveld! Pin It

8 kommentarer:

  1. Hva med å ta Home&cottage til Trondheim også? Vi trenger dere!

    :)
    :)
    :)

    SvarSlett
  2. Jeg skulle ønske dere kunne vise frem sortimentet deres på hjemmesiden. Selv om dere ikke har nettbutikk hadde det vært greit å vite hva dere har og så evt dra å kjøpe :-)

    SvarSlett
  3. Jaaaaaaaaaaaaa, vi trenger dere absolutt i Trondheim. Da skulle jeg handla mye til min fremtidige hytte du! Come on... Takk for hyggelig hilsning jeg håper inderlig det blir tur på oss! Klæmz

    SvarSlett
  4. Flere butikker kommer forhåpentligvis etterhvert, men vi må være sikre på at vi gjør ting riktig, har nok varer osv sånn at dere ikke bare får en butikk, men får en BRA butikk! Jeg oppdaterer dere straks jeg vet om noen planer om nye butikker :)

    Sally; Ja, vi skulle gjerne vist frem varene våre, men akkurat nå har vi dessverre ikke kapasitet til det. Vi skifter ut varer forholdsvis raskt, for å hele tiden kunne tilby kunder det nyeste og fineste. Du kan ta en titt på hjemmesiden vår www.homeandcottage.no og ta en titt under inspirasjon der, så får du i alle fall muligheten til å bla i alle katalogene vi har utgitt..? Håper det kan duge enn så lenge!

    Ønsker alle en strålende dag!

    SvarSlett
  5. Det er flott at dere tar til dere kritikk, det vokser man på. Jeg har faktisk i 3 tilfeller fått så dårlig service at jeg har endt opp med å betale mer for møblene et annet sted for å få bedre service. I et av tilfelle kunne jeg ikke får svar på hvor lang tid det ville ta. Et sted mellom 4 til 12 uker er ikke tilfredstillende, hverken som svar eller leveringstid. 8 uker bør være en max- Bestillingen ble ikke fulgt opp, jeg hørte ingenting og tok kontakt flere ganger og ble til lutt lovet at butikksjefen skulle ta kontakt med meg. Noe som aldri skjedde heller. Jeg var innom butikken flere gangen, men butikksjefen var aldri til stede. Men jeg håper det tar seg opp, for dere er så gunstige på pris at det fortsatt er verdt turen, men da må servicen bedres, og de ansatte kan jo begynne med å si hei eller spør om man ønsker hjelp.

    SvarSlett
  6. Anonym; Det er veldig beklagelig at du har hatt slik opplevelse av servicen vår og ikke minst det at du har hatt det flere ganger. Det er virkelig ikke slik det skal være og vi har gjort og gjør tiltak kontinuerlig for å bedre på dette. Vi har skrevet mer om dette i dette innlegget: http://blogg.homeandcottage.no/2010/03/om-leveringstid-kommunikasjon-og.html

    Om du ønsker, så kan du sende meg en mail hvor du beskriver hendelsene mer konkret, så skal jeg se om jeg klarer å nøste opp i hvorfor det har gått som det har gått; astrid.valen.utvik@homeandcottage.no

    Ønsker deg en fin dag og håper du vil gi oss en ny sjanse!

    SvarSlett
  7. Bra at dere tar til dere kritikken. Jeg ble så innmari skuffet når jeg måtte vente over 3 mnd på de siste to dør knottene til kjøkkenet mitt...(når jeg vet at leveringstiden er 14 dager!) Elsker varene dere fører og det er en fryd å gå i butikkene og hente inspirasjon. Det er derfor så innmari synd at de ansatte er sure og tydelig mangler kunnskap og informasjon om, ja det meste, for det setter en bitter smak på totalopplevelsen. Det er flott at dere har fått en plass i kundenes hode, men dere har en lang vei å gå for å få plass i våres hjerter. Prøv å ha fokus på kunnskap om produktene, bedriftens rutiner og hyggelige medarbeidere!

    SvarSlett
  8. Home & Cottage til Ålesund!!!! :)

    SvarSlett